Kada spojite simpatične ilustracije ljenjivaca i
popularne tenisice koje su završile na stranicama američkog Vogue magazina,
dobit ćete proizvod za kojim će poludjeti publika iz cijelog svijeta. Nove
Startasice, s motivom ovih zanimljivih životinja, produkt su suradnje dva
slavonska brenda. Sugar Ants i Borovo udružili su snage i izradili kolekciju
limitiranih Startasica koje će postati hit ovog ljeta.
Ova suradnja savršeno se
uklopila u kratki portfolio mladog brenda iz Vinkovaca. Kroz svoje kolekcije Sugar
Ants tim brzo je stekao simpatije među publikom streetwear odjeće i
ljubiteljima životinja. Mladi kreativci iz Vinkovaca uspjeli su na hrvatsku
modnu scenu pustiti dvije kolekcije s majicama kratkih i dugih rukava te
platnenih torbi.
Svaka je kolekcija nosila
određenu poruku, a kako su obje uspješno našle put prema publici iz cijele
Hrvatske, ali i šire, povezivanje s Borovom i izrada tenisica sa Sugar Ants
motivom ljenjivaca bila je samo pitanje vremena.
„Kada smo vidjeli u kojoj
mjeri ljudi pokazuju oduševljenje za slobodne životinje odlučili smo
kontaktirati Borovo i upustiti se u izradu naših prvih Startasica. Namjerno smo
odabrali motiv ljenjivaca jer su ljudi posebno dobro reagirali na njih kroz
zimsku kolekciju i oni su svojevremeno postali njezin zaštitni znak. Osmislili
smo priču i sve ostalo je povijest. Naime, po modelu Startasica napravljena je limitirana kolekcija
najljenijih tenisica na svijetu iza koje stoji još smješnija priča. Na svakoj
Startasici nalazi se preko dvadeset ljenjivaca pa smo ih zamislili kao veliku
obitelj iz brazilske tropske šume koja traži jednog nestalog člana. Zajedništvo
im je vrlo bitno te svaki pojedinac u društvu ima svoje mjesto. Upravo iz tog
razloga ova obitelj krenula je na daleki put. Kako nam je glavna inspiracija za
kampanju bio crtić iz našeg djetinjstva „Gdje
je Jura“- ljenjivci su iz daleke tropske šume Brazila došli na Startasice kako
bi na njima njihov put bio brži i kako bi pronašli nestalog člana“- kaže
Zvonimir Šarić osnivač brenda.
Promotivna kampanja će se voditi
paralelno na internetu preko društvenih mreža Sugar Ants brenda (Facebook i Instagram) i terenski. U kampanji će se postavljati i lažni tragovi,
mozgalice, a bit će i animiranih videa s raznim porukama, kažu iz Sugar Ants
kreativnog tima. Ova simpatična suradnja oduševljava još više zbog činjenice da
se oba brenda nalaze na području Slavonije- Vinkovci i Vukovar. Dok od tamo
dolaze samo loše vijesti o iseljavanju, nezaposlenosti i mukotrpnoj borbi za
boljim sutra neke pozitivne vijesti i trud mladih ljudi ipak izbijaju na
površinu. Ove prekrasne Sugar Ants Startasice koje će, nedvojbeno, velikom
brzinom zauzeti hrvatske ulice mogu se kupiti isključivo preko društvenih mreža
Sugar Ants brenda kao i na njihovoj web stranici .
Fotografije i obrada: Luana Muškić i Tea Sorko.
0 najdražih komentara: