Navigation Menu

Fensice – nakit kojem je teško odoljeti



„Uvijek sam voljela male slatke ovčice. Od te ljubavi je sve i krenulo. Prve Fensice su nosile moje prijateljice, mama, sestra, teta i ja, a danas ih nose brojne djevojke, djevojčice i žene diljem države i svijeta i sve ih obožavaju. Fensice su namijenjene djevojčicama, djevojkama i ženama svih dobi. Svima koje u sebi imaju osjećaj vječnog djeteta. Svaki dan vidim na Facebook-u koliko se mojim fanovima, djevojčicama, djevojkama i ženama sviđaju Fensice i da lude za njima kao i ja. Kada ih dobiju, nove vlasnice ih vode u šetnju, na kavu, na more, pričaju sa njima... :) Vole ih kao i ja! <3“, otkriva nam Desire Crnković, dizajnerica koja se krije iza vrlo popularnog branda Fensice.





Uvijek prateći trendove i želje svojih klijentica, Desire iz sezone u sezonu oduševljava novim kolekcijama Fensica koje izrađuje od polimerne mase u kombinaciji s kožom, te Swarovski perlama i kristalima.





Svaka Fensica je posebna, unikatna, svaka ima svoje ime i serijski broj i svaki je njezin dio ručno izrađen.
„Po meni, moda kao pojam nije komplicirana stvar. To je sve ono sto čini ženu ljepšom, sretnijom, opuštenijom i sigurnijom u sebe. Problem je stvoriti i kreirati nešto izuzetno, nešto što će ženama pružiti sve to. Ja se trudim što više približiti tom cilju!“, veselo naglašava Desire.




0 najdražih komentara:

#fdcro