Navigation Menu

Tamara Rončević: Živim svoj san!

Biti dizajner san je mnogih! Neki krenu u ostvarenje svoga sna, a neki da li zbog straha ipak odustanu već kod prvog koraka…Svaki početak je težak…nitko nikada nije bio nagrađen, bez truda, a osim toga, nije li čar svakog sna, upravo put koji moramo proći da bismo stigli do njega?
Danas vam donosimo inspirativnu priču o jednoj sasvim „običnoj“ ženi, o njezinom sasvim „neobičnom“ putu k ostvarenju sna, o hrabrosti da svoju želju pretvori u stvarnost i brendu o kojemu ćemo još jako puno čuti!
Tamara Rončević i njezin brend TR by Tamara, naša su današnja inspiracija!




1. Biti dizajner u Hrvatskoj, san ili..?
Mislim da je svaki početak, baš bilo gdje na svijetu jednako težak, tako da ne bih to kategorizirala po mjestu s kojeg krećemo. Bitno je samo koliko nešto želite i vjerujete u sebe. Ja želim biti uspješna u ovome za što sam se opredijelila i vjerujem u svoj uspjeh. Bude dana kada nije sve lako, ali to je čar.....tako učimo, svi pa i ja.

2. Na svome poslovnom putu nikada ne biste…
Znate kako kažu, nikad ne reci nikad hahaha. Pa, vjerujem da nikad ne bih radi svog uspjeha, gazila druge ljude...to čvrsto vjerujem, jer znam da bih ja najviše stradala tada. Savjest ako postoji,bude najbolji prijatelj ili najgori neprijatelj. Ja sam sa svojom u super odnosima i nikad to ne bih narušila.





3. Svoj rad opisali biste kao…
Pa kao igru, koja je vrlo ozbiljna i da bi ju igrao kako treba, moraš biti jako pedantan, ali i zaljubljen u nju. Ja zaista uživam u stvaranje nečeg, što zapravo prvo bude samo par linija na papiru, a zatim se pretvara u mojih ruku djelo. Taj proces je divan.

4. Vaš dizajn pomalo je odraz jake i vrlo karakterno čvrste osobe. Riječ je o vama samima ili vam je inspiracija nešto ili netko drugi?
U trenutku kada sam odlučila da je ovo moj put i posao kojim se želim baviti, već tada sam imala jasnu viziju stvari koje ću raditi. Fokus je na vrlo konkretnim komadima, kao što su ženska odijela, suknje visokog struka....uglavnom komadi koje mogu nositi žene svih dobnih skupina, samo ovisno o detaljima kojima će to kombinirati. Kao što recimo ja ženski smoking Saša nosim na tenisice. Želim reći, da je sve stvar vaše osobne prezentacije. A, na meni je da proizvod koji prodajem, bude doveden do savršenstva. Što se tiče kroja i same izvedbe, time su naše klijentice zaista oduševljene. Jer tržište je jako veliko i znamo da se zaista svašta nalazi na njemu. Inspiracija je isključivo ono što bih ja sama za sebe radila i nosila, kao što je bilo i prije nego sam krenula u posao.






5. Primijetili smo da vaši modeli dolaze u dvije varijante slobodno-asimetrični krojevi i strogo-pravilni komadi, nema sredine. To je odraz vašeg stila?
Upravo tako, nema sredine, i to sam zaista ja. Svi koji me osobno poznaju znaju da sam karakterno, ali i stilski tako nastrojena. Volim iskakati iz mase, pa čak i pod cijenu kritike. Jako se dobro nosim s tim, jer nemam problem s tim da smo svi različiti i da je svačiji stav i ukus o istom drugačiji. Jako volim kombinirat komade koji su na prvu “nespojivi”, iako se moj dizajn svodi na vrlo čiste, jasne pomalo i stroge linije i baš je zato tako, da bi netko čiji je stil pomalo sofisticiran mogao uskočiti u taj komad, kao i ja koja ću sa par drugačijih detalja isti komad iznijeti na potpuno drugačiji način. Baš zato ću ponovo naglasit da je moj dizajn za sve dobne skupine žena.

6. Krenuli ste malim, ali opet vrlo upadljivim koracima. Jednostavno ne možemo a da vaš dizajn ne primijetimo. Vjerujemo da su svi već vidjeli hlače s volanima. Mislite li da vas u modnoj industriji primijete jedino ako ste totalno drugačiji i imate neki svoj „film“?
Pa svakako je bitno isticati se iz mase, ali ono što je jednako bitno je da ste svoji i da vam je to što radite nekako srodno, jer tada jedino možete imati povjerenje u svoj proizvod. Mi smo odlučili da će to bit dizajn i zaista materijali visoke kvalitete.






7. Nova kolekcija donosi eleganciju vs. sportsku jednostavnost s pokojim muškim detaljem, sasvim nešto drugačije od prošle kolekcije. Od kuda dolazi ta kreativnost, mislim, teško je danas bazirati se na svojoj vlastitoj kreativnosti, jednostavno je neizbježno „kopirati“ određeni stil, ali kod vas u svakom komadu postoji čisto vaša kreativnost?
Istina. Kao što sam već rekla radim sve što mi se osobno sviđa i sve što sama nosim, zato i imam povjerenje u to. Zato mogu iza svog rada stajati, s toliko sigurnosti.





8. Kada biste dobili priliku da vam se ostvari samo jedna poslovna želja, koja bi to želja bila?
Mašta radi svašta.....
Pariz fashion week!

9. Vjerujemo da kao i mi i brojne žene od vas očekuju još jako, jako puno, bojite li se tih očekivanja? Što ćete nam novoga predstaviti?
Nikada nisam strahovala od tuđih očekivanja, samo od vlastitih. Zato što sam veliki perfekcionista, a najveći kritičar samoj sebi. Svašta vam novog spremam. Sljedeće što izlazi biti će apsolutno netipična ženska trenirka u TR stilu, jako joj se veselim. Kaputi, baršun šosevi.....

10. Mislite li da osoba treba pratiti svoje snove? Što se tiče posla? Od kuda vama snaga i želja da krenete u svoj vlastiti posao?
Svakako, čovjek uvijek treba sanjati i težiti ostvarenju svega što mu stvara leptire od same pomisli na isto. Pa zato i živimo, zar ne?! Dogodi se pad, suze…ali onda je još slađe krenuti dalje k cilju, zar ne?! Vlastiti brand bio je dugo moja velika želja. Jedno jutro sam se probudila i znala da baš toga jutra moram krenuti stepenicu po stepenicu do svog sna. Naravno to ne bih bilo moguće bez podrške moga divnog muža i cijele obitelji. Hvala im!!

12. Za vas, vaš je brend…

San......koji živim!

0 najdražih komentara:

#fdcro