Navigation Menu

Maja Šiprak - Bouvier cosmetics

Mlada i talentirana, Maja Šiprak 24-godišnja djevojka koja je nedavno pokrenula kozmetičku liniju Bouvier, otkrila nam je sve tajne luksuznog branda!





1. Od kuda ideja i da li ju je bilo teško sprovesti u djelo?
Ideju već dugo imam u svojim mislima, no tražila sam jedinstvenu priliku pomoću koju mogu svoj san proizvesti u djelo. Ideja je koncipirana na sinergiji prirode i luksuza u kozmetici. Naime, od kada znam za sebe koristim samo prirodnu kozmetiku, što zbog obiteljske tradicije što zbog bolje učinka na mojoj koži. Međutim, uvijek sam osjećala kao da nešto fali i ponekad nisam bila zadovoljna s mirisom i izgledom proizvoda kojeg sam koristila. Naravno, to nije ništa čudno za prirodne proizvode, ali htjela sam nešto više, htjela sam da svi segmenti i detalji budu usuglašeni, da krema bude jednako privlačna osjetilima koliko je i efikasna.
Prilikom pokretanja poslovanja svaki dan nosio je  nove prepreke. Većina njih je dolazila iz neznanja o tome što me čeka, a samim time i nemogućnosti kvalitetne pripreme. Smatram da se brojni poduzetnici koji kreću u poslovne vode susreću s ovim problemom. Također, moram priznati da nisam nailazila na jednostrane koncizne smjernice i cjelokupne informacije o potrebnim koracima, već segmente koje trebamo ukomponirati u cjelovitu sliku – kao puzzle. Od početne ideje do samog izlaska na tržište prošlo je nepunih godinu dana. Ako želite potrošačima ponuditi kvalitetan proizvod u svim segmentima svaki mali detalj mora biti precizno razrađen. Na početku čak i ne možete znati s kojim sve detaljima ćete se morati boriti i koliko izazova ćete morati pobijediti na putu do početka prodaje. No, mislim da je to posebna čar, pogotovo kada proizvod napokon ugleda svijetlo dana na policama trgovina.




2. Kakvi su sada dojmovi?
Dojmove vam ne mogu riječima opisati. Iako, mislim da mi se još nisu dojmovi nekako „slegnuli“ jer zaista živim dinamičnim ritmom, i nemam toliko vremena fokusirati se da svoj sadašnji doživljaj koliko razmišljam o budućnosti i sljedećim koracima.

3. O čemu je riječ?
Bouvier Cosmetics je mladi brend prirodne kozmetike na našem tržištu koji povezuje snagu prirode u luksuzno osjetilno iskustvo na Vašoj koži. Brend je posvećen regeneraciji i transformaciji kože prirodnim sastojcima koji se prilagođavaju potrebama kože. Jedinstvenost Bouvier proizvoda upravo je spoj elegantne ambalaže i efikasnih visoko kvalitetnih sastojaka bez parabena, parafina, mineralnih ulja i silikona. Jedinstven korekcijski kompleks beskompromisne recepture stvoren je suradnjom s renomiranim laboratorijem kozmetičkih proizvoda, a predstavlja savršen spoj tradicionalnih prirodnih formula i napredne tehnologije.

4. Kome je namijenjena kozmetička linija? Proizvodi?
Bouvier kozmetika namijenjena je svim suvremenim ženama, ženama koje žive ubrzanim životom, ženama koje vole prirodno i vole eleganciju.  Upravo zato smo osmislili kremu koja zadovoljava svim potrebama moderne žene. Formulacija je svojom je brzo upijajućom formulom idealan make-up starter, održavaju kožu svilenkasto mekom i besprijekornom kroz cijeli dan te pružajući potrebnu regeneraciju i tijekom noći. Jako dugo smo radili na savršenom receptu koji je njeguje i revitalizira i  suhu i masnu kožu, a aktivan sastojak hijaluron (visokomolekularni i niskomolekularni) čini ovu kremu pogodnom i za žene koje koriste anti age kozmetiku.
Trenutno imamo samo jedan proizvod. To je naš poznati Rose Revival koji dolazi u individualnom i set pakiranju. Ova baršunasta krema obnavlja i revitalizira stanice kože te zaglađuje nepravilnosti iznutra, pružajući  izniman osjećaj glatkoće – u luksuznom pakiranju s predivnim mirisom ruže. Krema se sastoji od jedinstvene formule ruže Formula ruže (plod divlje ruže, ružino drvo, eterično ulje ruže, ruža geranija te cvjetna vodica ruže) te raznih dragocjenih sastojaka koji su poznati po svom iznimnom utjecaju u kozmetici (kukui, jajoba, sjemenke marelice i grožđa, vitamin E, hijaluron).




5. Feedbackovi?
Već sada, kada sam tek napravila prvi korak i kada sam praktički tek na početku priče, moram priznati da su me iznenadili brojni pozitivni komentari, što na temu proizvoda što na temu hrabrosti. Dodatan vjetar u leđa mi svakako daju zadovoljni kupci koji mi se javljaju da je krema zaista ono što su već dugo tražili i da svojim visoko kvalitetnim sastojcima zadovoljava potrebe i najzahtjevnije kože lica.  Čak i brojne poznate osobe u svojoj struci, dermatolozi i farmaceuti su oduševljeni kremom i smatraju da je prava rijetkom naći ovakav proizvod, koji ostavlja izniman svilenkast osjećaj na koži, odlično pirjanja uz šminku, potiče besprijekornost kože te uz to predivno miriši. Upravo zbog takvih dojmova vjerujem da ništa ne bih napravila drugačije.

6. Novi proizvodi?
Svakako imamo nove proizvode u planu kao i proširenje same Rose Revival linije. Neću sada previše odavati ali mogu reći da će svi proizvodi imati specifičnu Bouvier priču o iznimnoj efikasnosti, cijenjenim sastojcima, eleganciji i luksuznosti.

7. Inspiraciju ste pronašli?
Inspiraciju gradim već jako dugo, a pronašla sam ju u prirodnoj klasičnoj ljepoti. Jednostavnost je svakako segment kojim se vodim jer smatram da su mnogi u ovom suvremenom svijetu zaboravili da je ponekad manje-više. Inspiraciju za nove proizvode pronalazim u eleganciji koja je danas možda i zaboravljena s obzirom na to da mediji plasiraju na tržište razne ideale ljepote.  Smatram da je ljepota žene je u damskom stavu i osmijehu, a onda u skladu s tim pravilan odabir kvalitetne kozmetike samo daje taj dodatni touch i blistavost.

0 najdražih komentara:

#fdcro