Navigation Menu

Leda Bosnić - Work hard & stay humble

Za najljepši početak Nove godine donosimo vam priču o još jednom inspirativnom Instagram profilu, a iza kojega se krije Leda Bosnić.
Što ju najviše inspirira, otkriva samo za FDCRO magazine.  





1. Dan uvijek započinjete s...limunadom

2. Citat koji vas pokreće kroz dan... work hard & stay humble

3. Jesenske dane najradije provodite...u prirodi koja je tada stvarno posebna.





4. Što vas usrećuje? putovanja, kuhanje i fotografiranje.

5. A inspirira? To dosta ovisi o raspoloženju, uglavnom kada bude lijepo vrijeme odmah mi sve bude ljepše i dobijem razne ideje. Svako godišnje doba spontano sa sobom nosi inspiraciju.





6. Savjet za naše čitatelje, kako uljepšati kišoviti dan? Trudim se da u te dane nosim odjeću u vedrim bojama da barem malo razbijem sivilo.

7. Najdraža knjiga, a pjesma? Mislim da sam najviše puta pročitala Dnevnik Anne Frank. Ne mogu se odlučiti za najdražu pjesmu, imam ih više, u pop žanru.





8. Top 5 filmova za hladne zimske noći? Miss Potter, Notebook, 3 idiots, The hundred-foot journey i Sam u kući, svakako.







9. Kako urediti jedan kutak u stanu samo za sebe? Uglavnom prostor uređujem spontano. S vremenom sam skupila dosta sitnica koje su mi se na prvu dopale i sad kad su se već nagomilale, zajedno tvore super cjelinu.

0 najdražih komentara:

#fdcro