Navigation Menu

StyleID - Mirta Olvitz

„Ime mi je Mirta i prije godinu i pol započela sam instagram blog @stylebynala. Nala je moja udomljena maca koja se rijetko pojavljuje u feedu. Instagram za mene predstavlja jedno getaway mjesto gdje se mogu kreativno izraziti kroz fotografiju, a donio mi je i neka divna nova prijateljstva“, otkrila nam je Mirta Olvitz u današnjem intervjuu.





1.StyleID - "Stylish casual" 
Volim jednostavne kombinacije koje uvijek upotpunim detaljima poput puno srebrnog nakita.

2. Trend koji ćete uvijek pratiti je.. uh, nisam fan trendova..brzo prolaze.






3. Nikada niste odjenuli...tenisice na petu.

4. Haljina ili suknja? Haljina, ljeti najdraži komad odjeće.






5. Tajna dobre štikle krije se u…ne previsokoj i stabilnoj peti :)

6. Što se trenutno nalazi u vašoj torbi? A šta se ne nalazi? Uvijek imam previše toga sa sobom, ali obavezno mobitel, ključevi, novčanik, labello, krema za ruke i sunčane naočale.





7. Tri proizvoda za savršeni make up look?  Maskara, rumenilo, malo korektora.


8. Modni citat kojeg se uvijek držite…Life is to short to wear boring clothes :)


0 najdražih komentara:

#fdcro