Navigation Menu

StyleID - Petra Piknjač

U rubrici Style ID danas smo ugostili trendy djevojku Petru Piknjač koja nas svakodnevno oduševljeva i inspirira svojim odjevnim kombinacijama putem svoja Instagram profila.





1. Style ID
Jako volim eksperimentirati sa odjećom .Zato ne mogu reći da imam određen stil i da se vodim po njemu, već volim svaki dan isprobati nešto novo i neuobičajeno. Volim se jako izdvajati iz mase i nerijetko odabirem i takve komade koji mogu opisati moj karakter koji je svakako raznolik.





2. Trend koji ćete uvijek pratiti je…
Ne mogu baš reći da pratim sve trendove, ali mislim da mi definitivno nikada neće dosaditi oversized džemperi, jer shvatila sam da sam svake godine samo sve luđa za njima, svih oblika i boja, uzoraka. U njima se osjećam tako ugodno i sigurno.

3. Nikada niste odjenuli…
Jako rijetko ćete me vidjeti u trenirkama, ne znam zašto, ali uopće ih ne nosim, jedino samo za po kući.





4. Haljina ili suknja…zašto?
Osobno sam veći ljubitelj suknji, nego haljina.
Zašto? Vjerojatno zato što ih mogu kombinirati uz svakakve lude komade koji mi padnu napamet. Jako volim kombinaciju kožnih suknji uz džempere ili bluze.





5. Tajna dobre štikle krije se u...
Ja sam apsolutni ovisnik o cipelama! To zna svatko tko malo duže prati moj Instagram profil. Mislim da svaka štikla može izgledati lijepo, ako je dobro iskombiniraš, tako da se tajna dobre štikle krije u njezinoj kombinaciji s odgovarajućim outfitom.





6. Što se trenutno nalazi u vašoj torbi?
Moram priznati da se u mojim torbama može pronaći svašta. Ali ono što se uvijek nalazi u mojoj torbi su mat ruž za usne, novčanik, mobitel, parfem, češalj i češljić za trepavice.

7. Tri proizvoda za savršeni make up look?
Dobar puder (trenutno koristim od Oriflamea liquid silk), odličan highlighter (i live makeup), te neizbježan dobar mat ruž za usne (k. Jenner,golden rose, huda beauty)





8. Modni citat kojeg se uvijek držite?

"Nemojte mariti za trendove, ne dopustite da moda vama vlada. Odlučite što ste i tko ste, što želite i izrazite to pomoću odjeće koju odijevate i načina na koji živite", Gianni Versace

0 najdražih komentara:

#fdcro