Brand Carol sinonim je za ženstvenost i kreativnost, a žene
koje nose kreacije ove zaista posebne dizajnerice suvremene su i moderne princeze
u modnom svijetu. Njihova ljepota očituje se u izražavanju svoga stila kroz
drugačije i kreativnije modne odjevne kombinacije, a koje najbolje razumije,
upravo dizajnerica Klara ivanović koja se i krije iza branda Carol.
1. Carol je brend koji obožavaju brojne žene Hrvatske. Kako
je nastao, te tko se krije iza njega?
Carol kao ideja nastao je još tokom studija. Imali smo
zadatak osmisliti brend, cjelokupnu strategiju i ciljanu skupinu. Jedino što me
mučilo bilo je ime brenda. Htjela sam zvučno ime koje objedinjuje sve ono što
taj brend predstavlja. Ime je došlo vrlo spontano, istraživala sam i tražila
ime koje bi bilo najbolje. Carol mi se učinilo idealno iako još uvijek nisam
bila sigurna da je to pravo ime. Na putu do faksa slučajno na plakatima sam
počela sretati to ime. To je definitivno bio poticaj da jednog dana ako se
odlučim imati brend, zvati će se Carol. Iza brenda stoji dizajnerica Klara
Ivanović.
2. Je li ovaj posao vaš san?
Mogla bih reći da je to moj životni san, oduvijek to nosim
u sebi. Imala sam sreću pa sam mogla učiniti od bake koja je bila krojačica pa
su krpice bile naša svakodnevica. Kada si djevojčica sa narančastom kosom već
si samim tim drugačija od ostalih. Crtanje i slikanje je bio moj svijet. Dan
danas kada sam u dućanu sa bojicama i tekstilnom, ja sam sretna kao dijete.
3. Poruka djevojkama koje se žele baviti dizajnom. Što je
potrebno kako bi uspjele u ovom poslu?
Važno je puno učiti i istraživati, pratiti tehnologiju i
nove načine izrade, dobro poznavati ekonomiju i marketing, nije dovoljan samo
talent i ideja. Kada si mlad i nemaš još iskustva to se čini puno jednostavnije
nego što zapravo je. Ono što bi dodala tome, a jako je važno je hrabrost,
strpljivost, upornost i dosljednost.
4.Što nam pripremate za sezonu jesen/zima 2018.?
Duže vrijeme već radim na jednom zanimljivom proizvodu a to
su košulje s porukama. Svaka žena ima svoj životni moto koji nas nosi kroz dan.
Košulja je multifunkcionalna i može se kombinirati tokom cijelog dana ali i
noći. Pristaje svim ženama i djevojkama od onih strogo poslovnih do kulerica. Upravo
radim na kraćoj varijanti koja ide uz odijelo.
5. Koji je najtraženiji odjevni komad koji ste napravili?
Kako radim više individualno nastojim dizajn prilagoditi
osobi koja ju nosi. Radim dosta svečane haljine, vjenčanice, kapute, hlače,
kombinezone, uglavnom sve.
6. A, koji je vama najdraži?
Privatno dosta nosim košulje pa bi definitivno mogla reći
da je to košulja s porukama. Osim košulje jako volim haljine čistih linija i
zanimljivog kroja. Jako mi je važna praktičnost i udobnost. Dosta pazim na sastav
materijala i privatno i poslovno. Mogla bih reći da sam zahtjevan kupac.
7. Koju poruku šalje vaš brand?
U svakom slučaju naklonjen je ženama i njihovim potrebama.
Njeguje posebnost i gotovo da je moj odnos sa klijenticama osoban. Želim sa se
osjećaju dobro i sigurno. Svi mi trebamo komad odjeće u kojem se osjećamo
odlično bez obzira na sve. Važno je naglasiti sve dobro a mane uvijek sakriti,
ako se žena u tome osjeća odlično onda sam dobro odradila svoj posao.
8. Koje su vam najdraže suradnje do sada i planovi za
budućnost?
Svaka žena je novi izazov, ne bih nikoga posebno izdvajala.
Svaka žena zaslužuje kraljevski tretman 🙂 Bogatstvo je kada vidite ženu koja zablista u odjeći koju sam joj ja radila.
0 najdražih komentara: