Navigation Menu

V Design – Nakit koji ćete poželjeti imati ovih blagdana

Ovoga tjedna posebnu pažnju zaokupio nam je nakit V Design, dizajnerice Ljubice Bulajić Damjanović koja nas je osvojila neodoljivim dizajnom, bojama i upečatljivim nakitom s kojim, ovih blagdana,  sigurno nećete ostati neprimijećeni.  

1. Tko se krije iza V design nakita?
Iza V Design Nakita krije se zaljubljenica u nakit, Ljubica Bulajić Damjanović.

2. Kada i kako ste započeli s izradom nakita?
Izradom nakita bavim se već deset godina, a V Design Nakit nastao je iz moje velike ljubavi prema nakitu i modi. Volim velik i upečatljiv nakit i kako takav nisam mogla pronaći u trgovinama počela sam ga sama izrađivati. Postala sam članica Udruženja likovnih umjetnika Pule gdje sam sudjelovala u brojnim izložbama. Interes za moj nakit bio je sve veći i tako je nastao V Design Nakit.





3. Što ste nam pripremili za ovu sezonu?
Elegantnu kolekciju koja će podignuti svaku odjevnu kombinaciju, pogotovo sada u vrijeme blagdana.  

4. Koji komadi se najviše traže?
Ne bih mogla izdvojiti određene komade, jer se svaka žena pronađe u nekom komadu nakita koji ju privuče i koji odgovara njenoj osobnosti.





5. Gdje sve možemo pronaći vaš nakit?
Nakit možete pronaći na mojoj Facebook i Instagram stranici pod nazivom V Design Nakit.


6. Što nam novoga pripremate i kome je vaš nakit namijenjen?
Trenutno radim novu kolekciju koja je kao i svaka prethodna namijenjena ženama koje nakitom žele naglasiti svoju ženstvenost i samopouzdanje.





7. Kada vidite ženu koja nosi vaš nakit, pomislite…
Uvijek mi je drago vidjeti svoj nakit na ženama, jer znam da sam pogodila njihov ukus i želje i to mi daje motivaciju za daljnji rad. Radujem se i kada mi jave da je nakit mnogo ljepši uživo i da jedva čekaju da ga pokažu i drugima.





8. Inspiraciju crpite…
Inspiraciju crpim iz svakog trenutka i ideje jednostavno krenu. Obožavam kreirati i raditi nakit i svaka je boja moja neiscrpna inspiracija.





9. Najdraže suradnje do sada?

Svaka mi je suradnja draga i svaka je posebna na svoj način bez obzira da li su u pitanju galerije, umjetnice ili blogovi. Svaka sa sobom nosi izazov i ispunjenje.

0 najdražih komentara:

#fdcro